Christmas gifts:

Wassup !



Takže welcome welcome, tohle je můj slibovaný blog pro všechny duše, co si jednou za čas i rády počtou o běžném životě Minxy a možná mají i rády trochu té fashion !

Pro ty, co mě ještě neznáte z mých videí či streamů, mé jméno je Káťa, přezdívka Minxy (Minxythemoo. Je mi 20 let, studuji na VŠE, fakulta informatika a statistika, druhý ročník. Mými největšími koníčky od počátku věku byly hry a angličtina. Krom toho zbožňuju filmy všeho druhu, hudbu všeho druhu, strašně ráda tancuju nebo zpívám, i když ani v jednom nejsem nijak profi :D. Strašně ráda se taky hezky oblíkám a maluju, miluju fashion seriály (ANTM) a největší mou úchylkou jsou nejspíš boty. Jakéhokoli typu. Nejlepší jsou samozřejmě heels :P.

Tento blog bych ráda víc věnovala, velmi sobecky, věcem o MNĚ. Ne hrám. Samozřejmě bude tady asi z každého něco, ale své si tady nejvíc najdou hlavně lidi, co si i rádi jen tak počtou o blbostech :-). Mohou se tady objevit taky posty v angličtině, takže si tu užijou i English lovers, jako jsem já :-).

Doufám, že tenhle blog bude k něčemu a že sem budete rádi občas stalkovat ! xD







2 comments:

  1. Super určite sem budem často hádzať očko ;)

    ReplyDelete
  2. Už se těším na tvé přízpěvky :)

    ReplyDelete