Christmas gifts:

Dospělejší barva na stěně :D...



Takže někteří z vás už určitě pochytili, že jsme dneska vymalovávali (a ne jen dneska, včera rodiče malovali jejich ložnici a pozítří to bude zase koupelna). No a dnešek byl ve znamení mého pokojíčku a červené stěny :-). Upřímně jsem doufala, že když vstáváme v 8:00, že k večeru stihneme jít do kina. Omyl. Despicable me 2 se nekonalo :D. Sakra. A zrovna v úterý máme 1+1 vstupenka do Cinemacity :D. No každopádně skončili jsme až okolo 22:00 se vším úklidem a skládáním nábytku zpět na své místo. Samozřejmě jsem měla skvělý nápad, jako já mívám, že postel prohodím se stolem a fakt to vypadá líp a opticky větší :-). Sice mám teď přípojku na internet na druhé straně pokoje, takže kabel přes celý pokoj vypadá trochu hloupě, ale whatever :D. Mám z toho radost, krásně se to povedlo a natočila jsem i vlog, pokud se budete chtít juknout !



Jaké máte zdi vy? Malujete rádi? Já si to upřímně užila, je to taková vděčná práce, když pak nemáte nikde žádné šmouhy (i když mně se šmouhaté barevné stěny líbí, má to takový rustic nádech a je to originálnější :P). A jasně, pomáhal mi Wiqi s taťkou, sama bych to nedala, takže velké díky všem zúčastěným :D.


před - little Katieeee :D








6 comments:

  1. Zajímavá změna :)
    Já mám zdi 2 bílé a 2 oranžové

    ReplyDelete
  2. Máš to fakt pěkný :) a super konečně nějakej vlog :D jináč mě se pokojík musel malovat když sem tady měl na nějakou dobu rumuna na výměnej pobyt -_- a ehm mám ho dost barevnej :D mám ho červeno(taková jak máš ty ;)) modro zelenej :D vypadá to dost dobře :DD

    ReplyDelete
  3. Pekné to je :D A čo na to všetko vraví Wiqi? Páči sa mu tá barva ? Ináč medzi rečou ja mám 2 zelené a dve žlté steny. :D Také letné barvy. :D

    ReplyDelete
  4. Btw jestli chcete, posílejte fotky vaších zdí, já to postnu !

    ReplyDelete