Christmas gifts:

Steam SummerSale !

Hola ! :-)

Určitě jste si všimli, že už pár dní běží na Steamu jejich SummerSale !! Tento rok si myslím, že je fakt bohatá. Už jste si něco koupili ? :-) Já na to každý den koukám a jsem nejvíc tempted si něco koupit :D. Jako třeba Tomb Rider za 13E? No nekup to :P.



Samozřejmě, že jsem neodolala všemu a už jsem si koupila Half Life 2 a Age of Empires II HD :P. Tzn, pokud si budete třeba někdy AoE chtít zahrát, napište ! 



Musím říct, že ze začátku, co jsem Steam začala používat, jsem nebyla jeho úplně největší fanoušek, ale poslední dobou mě nepřestává překvapovat. I když např. SummerSale neběží, i tak můžete vychytat super slevy na některé hry. Třeba i super hry jako Killing Floor nebo L4D2 byly nedávno za pár éček :-). A co vy, jak jste spokojení se Steamem? Další perk jsou samozřejmě Achievementy. Strašně mě baví během hry sledovat můj progres :-). Včera jsem např. hrála svou první hru v AoE2 HD a hned mi naběhlo asi 14 achievů :D. Navíc má teďka Steam nový trading cards program, kde můžete sbírat kartičky jako jste např. dělali jako malé škvrňata s Pokémonama + vymysleli nový vzhled pro profili, který je fakt super ^^.



Jo a pokud mě náhodou na Steamu ještě nemáte přidanou, ráda si vás přidám, můj nick je minxymoo :P.




7 comments:

  1. Ahojda, zkoušel jsem přidat na steamu, a nejde to. Summer sale je super, už jsem tam nechal 4 tisíce. :D Kartičky sbírám, mrkni an můj profil, pak. :) Můžu kdyžtak hodit nějaký doporučení na hry. :)Přidej si prosím ty mě, jmenuju se "Tilo (good-looker)"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Účet zablokován ochranou VAC. Hahahaha noobe jeden.

      Delete
  2. Zatím jen Sniper Ghost Warrior Gold Edition za 1,19€. :D

    ReplyDelete
  3. Já jsem toho taky trochu využil. Sice to nedělám ale když jsem viděl ty slevy tak jsem neodolal. Pořídil jsem si už asi 5 her za minimum ceny z toho např. oba dva díly zaklínače :D

    ReplyDelete
  4. No please steam, my wallet is done!!! Prostě Summer Sale nejlepší :D

    ReplyDelete
  5. Když si streamovala Killing floor, tak jsem si to s kamarádem koupil, ale nějak mi to blblo, tak jsem si koupil L4D2 a je to super pařba, single bych nikdy nehrál, protože boti mají své nevýhody, ale CoOp je super... HL2 jsem si koupil taky + NFS:HP, Portal 2 :D

    ReplyDelete
  6. Poker Night 2 za 2.50e :)

    ReplyDelete