Christmas gifts:

Klub Stovka



Takžéééé, včera a dneska byl v klubu Stovka (proč se jmenuje Stovka? Číslo ulice je 100 :P), o kterém jsem vám psala v Think Big, den otevřených dveří ! Klub Stovka je u nás v městečku nově otevřený klub pro děcka, kam si můžou přijít zahrát fotbálek, kulečník, stolní hry, v budoucnu i Xbox/Kinect hry apod. :-). Až bude hotová zahrada, bude to už vyloženě perfektní místo, kde se naše "mládež" bude moct socializovat :-). A co s tím mám co dělat já? Já jsem dohled/cool friend v tomto klubu :D. Je to taková moje nová brigádka, u nás o mně jako youtuberce zatím málokdo ví :P. Nafotila jsem vám, jak to tam zatím vypadá, ať máte představu ^^.






Falcooo ♥







oh god... hrozná fotka.. ale zároveň epic :D ♥Wiqi

4 comments:

  1. Dobře to tam vypadá :) hezké malby (doufam že to sou malby nebo to je něco jiného?) Nejlepší ta poslední fotka s Wiqim :D

    ReplyDelete
  2. Wow, pěkné (y) :)

    ReplyDelete