Christmas gifts:

Ladronka !

Wassup wassup, 

takže jak jsem včera psala, dneska jsme se po přesunu zase pro změnu k nám domů, k mým rodičům, vydali s Wiqim a tátou vyzkoušet na bruslích cyklistickou stezku na Ladronce v Praze. A musím říct - paráda !!! Povrch je tam výborný, vypadá to tam krásně, uklizeně, všude samá zeleň na piknik, házení s talířem, cokoliv vás napadne. Dokonce je uprostřed stezky půjčovna, pokud zrovna třeba brusle nemáte a chcete si zajezdit, po cestě taky potkáte nějaké ty restaurace, takže žízní taky neumřete. Nějaké větší info ke stezce zde , pokud máte Smíchov třeba blízko, určitě si tam běžte zabruslit, nebo jen tak pobýt s kámošema, mně se tam moc líbilo. Jinak my sami zrovna nebydlíme blízko Anděla, Praha, ale i tak jsme prostě s taťkou sedli do auta, za hodinku tam, pojezdíte si, napijete se a můžete zpátky. Určitě jsem tam nebyla naposled, i lidi tam věděli, jak se chovat, neběhají vám jak slepice pod kolečka a ani se nějak celkem nenadřete, jelikož to není nijak hornatá stezka, většinou i jedete z mírného kopečka :-).



Jestli tam někdo byl, můžete mi o tom napsat ! ^^ Co krom bruslí máte ještě rádi? Jaké sporty jen tak občas zajdete s kámošema provozovat?






12 comments:

  1. hraju florbal...a s kamaradama chodím hrát tenis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vždycky jsem záviděla lidem, co uměli hrát tenis, moc se mi ten sport líbí :-). *thumbs up*

      Delete
    2. ale ještě není pozdě se to naučit..:)

      Delete
  2. posilovna,nebo na hřiště chodim posilovat s kámošem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posilování máme jako tělocvik na výšce, dobrej způsob sportování :-).

      Delete
  3. Pekne sa vieš vyjadrovať a pekne písať blogy.
    Na tej fotke si ty ? :D

    ReplyDelete
  4. Ladronka je u letohrádku hvězda že jo??

    ReplyDelete
  5. S kamošmi zjadzujeme na bicykloch (tzv. DownHill). Skrátka, jazda na bicykli je môj život, pre to som sa narodil :)

    ReplyDelete
  6. S kamošema chodim do posilky, 7 let jsem hrál závodně hokej a čas od času si zajedu na kolo nebo brusle :) příležitosně airsoft :)

    ReplyDelete