Christmas gifts:

Moje inspirace


"I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles."
-Audrey Hepburn


Všichni máme v životě někoho, kdo je naše inspirace. Někoho, kým chceme být, komu se chceme přiblížit, komu možná jistým způsobem závidíme. Někoho, kdo nás provádí celým životem a možná o tom ani sami nevíme. Nějaký ten idol je jedna z nejdůležitějších věcí, kterou máme. Protože díky našim inspiracím máme jakýsi cíl, něco, čeho chceme dosáhnout, něco, co nás dělá námi. A bez cíle by to nešlo, bez snů v nějakou budoucnost, by to nebyl život, byla by z nás jen prázdná schránka. A já věřím, že všichni nějaký ten cíl, nějakou tu inspiraci máme :-). Zkoušeli jste si své sny napsat na papír, udělat si z nich prezentaci nebo si je namalovat? Zkuste. Určitá fyzická podoba vašich "wannabes" vám hodně pomůže si vše splnit. Jednou.



I já mám několik lidí, co mě v životě inspirovali, kterým bych se chtěla přiblížit a trošku jim i závidím :-). Důležité ovšem je podotknout, že inspirace neznamená "kopírování". Vždycky se musíme snažit dělat věci svým vlastním způsobem, nesnažme se žít život někoho jiného, žijme svůj :-).
Největší moje inspirace a já doufám, že to tak máme všichni, je moje máma. I když to mezi námi nikdy nebylo nejjednodušší a neměly jsme zrovna kamarádský vztah, vždy jsem jí obdivovala, že pro rodinu udělá vše, i kdyby měla jít přes mrtvoly. Na veřejnosti je silná a je hrozný workoholic. A vše pro rodinu. I když ve spoustě věcech s ní nesouhlasím, v některých doufám, že budu stejná, až na to příjde.
Další mou inspirací byla vždycky jedna youtuberka Tabby. Všimla jsem si jí před několika lety a od té doby jsem snad viděla každé její video. Je to hrozně usměvavý človíček, ve spoustě věcech jsme stejné a vždycky mě rozesměje. Youtuberů, kteří mě inspirovali dělat co dělám je samozřejmě více. Vždycky jsem chtěla lidi rozesmát, jako to dokážou Yogscast, Jesse Cox, Pewds nebo Toby . I já jsem je sledovala každou noc, když mi nebylo nejlíp a svět se zdál až moc černý. To je myslím největší úspěch jakéhokoli člověka na této planetě - udělat někoho šťastným.

Fakt doufám, že každý z vás svojí inspiraci taky nalezl, ať už je to v nějakém člověku, skupině lidí nebo věci. Bez cíle to prostě nejde a nikdy se ho nevzdejte, nikdy se nevzdejte svých snů, ať už vám kdokoli řekne, že na to nemáte, že jste trapní a já nevím co. I já jsem si tím prošla a procházím a není to lehké. Ale nemohla bych se na sebe podívat do zrcadla, kdybych to vzdala :-). May the force be with you!








0 comments: