Christmas gifts:

Má to všechno cenu? Má.

Dneska byl fakt den blbec.. ovšem pár světlých bodů by se našlo.. Ráno se probouzím vedle svého přítele a taky jsem měla svůj stREam. Vždycky mi dělá hroznou radost, když se mnou lidi chtějí hrát a jsou šťastní za každou blbůstku, co podnikneme. Ale má to všechno cenu?

Včera mě konečně dožralo syčení mého mikrofonu natolik, že jsem si dala několika hodinovou práci s editací lets playe. Nakonec se mi doopravdy podařilo šum eliminovat a po 4hodinovém rendrování i přes noc uploadnout. Stejně to nebylo dost pro "některé". Poslouchat věci jako "proč nehraješ tohle a tamto", "jsi špatná", "akorát kopíruješ ostatní" je FAKT únavné.. Copak tohle všechno dělám pro sebe? NE! Vždycky jsem chtěla být jako Pewdipie, Tobuscus nebo Yogscast, kteří mě rozesmáli, když jsem na tom byla nejhůř. Taky chci být světlý bod dne pro ostatní lidi. Vydělávám si tímhle snad něco? Zase ne... Nejspíš k tomu "hejtři" prostě patří, ne že bych svoje neměla už z dob, kdy jsem žádná videa nenatáčela, ale vždycky mě to položí na kolena. What doesn't kill you makes you stronger, right?

Ale jsem splachovací, upřímně řečeno, nevím CO by mě přimělo k tomu, abych přestala dělat věci, které miluju a pro lidi, které miluju :-). Díky svým subíkům a celé fandom zažívám nejlepší chvíle mého gamer života a doufám, že to tak nějaký čas ještě zůstane. Alespoň dokad všechny nepotkám v Re-loadu ^^.



Tenhle post tu není proto, abyste se z něj cítili špatně, smutní nebo cokoli negativního. Vždycky si jděte za svými sny a vykašlete se na lidi, co vám budou říkat, že na to nejste dost dobří, že jste trapní atd. A že takových bude hodně. Nikdy si nenechte vzít něco, co milujete. Nikdy.




9 comments:

  1. Vždy když mám špatnej den tak mě tvá videa rozveselí :)

    ReplyDelete
  2. Minxy aj mne keď je najhúř čo mi je priznávam tak si zapnem tvoje videa. Zapnem si tvoj livestream aj keď som na ňom bol. Dokážeš ma rozosmiať urobiť mi dobrú náladu. A preto pozerám každé tvoje video a nezmeškám žiadný livestream. Si proste super dievča. A ty hejtry ? Tých si nevšímaj chcú ťa len vytlačiť z bojiska. Ale ty sa nedáš. A to na tebe odceňujem. Choď za svojim šťastím a problémy zahoď za hlavu. Väčšina ľudí ťa majú radi. A to je dôležité vážia si ťa. Ďakujem za tvoje pekné videa. ;) Alex

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já věděla, že mám ty nejlepší fanoušky :-).

      Delete
    2. Máš a budeš mať ;)

      Delete
  3. Minxy tvůj blog je Awesome !! :)) Rozdáváš radost co to jen jde, děláš to prostřednictvím LP, Live Streamů a to dokážeš všechno dělat i když máš toho tolik... Fakt si tě jako fanda cením a doufám, že to tak půjde dál... Tvůj článek je pěkný a ano hateři k tomu všemu patří... Ale to není důvod skončit :) doufám, že se ti co nejdříve splní 2000subíku na YT !!! :) S pozdravem Thomas1222

    ReplyDelete
  4. Fakt se vykašli na "hejtry" jsou to nuly který jen závidí a snaží se zkazit něco tobě. Tvoje videa mě vždycky rozesmějou a jsem rád že točíš! :P

    ReplyDelete
  5. Obdivuju tvůj přístup k věci :)) Fakt že jo ! Ono být splachovací je někdy ten jediný způsob, jak z toho všeho vyváznout se zdravou kůží.
    Hloupí lidé (a hejtři) byli, jsou a budou všude. Tomu se nevyhneš. Někoho prostě baví každýho kritizovat a buzerovat. Ale vydržet až do konce a stát si za svým, to je teprve umění. Takže držím palce a přeju pevný nervy.

    So never back down !

    Tvoje věrná fanynka Sára

    P.S.: Tenhle blog byl fakt super nápad. Palec hore !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem tak strašně ráda, že mám i holčíčí fanynky :D :D :D. Díky moc.

      P.S. asi budu muset začít postovat holčičí příspěvky :P.

      Delete