Christmas gifts:

A co jste dnes dělali vy? :-)

Milý deníčku ;-),

musím říct, že dnes jsem na sebe fakt pyšná ! Dopoledne jsem trávila s nikým jiným než Wiqim a WoWkem či seriály (America's next top model) a bylo to fakt nejvíc chill dopoledne. Doporučuju všem občas jen tak po ránu vypnout a dělat vše, co vás dělá šťastnými, máte pak lepší start do dne !

Btw kdo z vás taky čučí na ANTM? Já už samozřejmě viděla všechny série a čekám na novou, ale dneska jsem prostě znova dostala chuť na petite cycle 13. Dle mého je to jedna z nejlepších sérií, jelikož Tyra (omg fakt jí zbožňuju, je to můj idol) dovolila právě malým holkám soutěžit. Přesně díky Tyře a ANTM vím, že každý má šanci v něčem, čeho má dosáhnout, malý velký tlustý tenký. Je jedno, kdo jste, když něco chcete a něco pro to děláte, dosáhnete toho. Většinou prostě stačí chtít !


 


Samozřejmě jsem se jen tak neflákala celý den, odpoledne jsem pro vás natočila další díl GTA IV ! Aw yeah :P. Brzy bude available tady . Jsem strašně ráda, že mám teď přes prázdniny víc času na to starat se o svůj Youtube channel , hned mám lepší den, když vidím, jak si ty videa užíváte. Jinak jsem taky konečně vylepšila kvalitu zvuku, protože už jsem se spřáteli s pár editačními programy (woohoo) a brzy plánuju post nebo video nebo oboje jako menší tutoriál pro vás, co máte občas stejné problémy s natáčením, jako jsem měla já. 

A proč jsem na sebe vlastně tak pyšná dneska? Okolo 20:00 jsme se s Wiqim a jeho malým bráchou rozhodli, že půjdeme běhat a zaběhli jsme (občas rychlým krokem zašli :P) 5km !! Vzhledem k tomu, že pořád sténám nad svým bříškem, jsem strašně ráda, že jsme s běháním začli a že s ním budeme pokračovat, protože neznám lepší casual způsob na to, jak zůstat ve formě. Krom toho doporučuju pít vodu a pravidelně ! Vykašlete se na přeslazené limonády, neříkám nepijte je vůbec, taky mám úchylku na coca colu a bez ní ani ránu, ale když budete pravidelně svému tělu dodávat dostatek normální vody, uvidíte změnu.




A jaký byl váš dnešní den?




10 comments:

  1. Dneska jsem si dal pár her lol pak jsem si pustil Iron Maiden, po obědě jsem se zašel kouknout na Karlův Most a odpoledne jsem si zacvičil. (Asi taky začnu běhat abych trochu zhubnul :D )

    ReplyDelete
  2. Dneska jsem se hezky projel z Veleslavína do Letňan na kole :) jsem úplně grogy. Doufám, že vám to běhání vydrží :) Já jdu teď padnout za vlast. So good night and sleep well. :)
    Jimmyk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na zítra plánujeme brusle :D.

      Delete
    2. Tak hlavně si nerozbijte čenichy :D
      P.S.: kdo sem dal ten blbej antispam? Muj ubohý mobílek to nějak nechce přechroustat

      Delete
  3. No dneska jsem zkontroloval kapaliny ve svém autě a zase trošku pokročil ve vytváření Minecraft animací přes Cinemu 4D. A na rozdíl od těch co sem před chvílí psali necvičím, protože mám 50 Kg a být lehčí nechci. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejdo o to zhubnout, ale spíš se udržet v kondici. Myslíš, že když mám 62 kg, že potřebuju hubnout? :D
      Jimmyk

      Delete
    2. No, podle toho kolik měříš :D

      Delete
    3. 187 cm a 62 kg? Tak to je trochu v nepoměru :DD

      Delete