Christmas gifts:

První holčičí post - Despicable me 2 outfit

Oh yeah, za půl hodinky vyrážíme na ČM do kina na Já padouch 2 a mě to konečně trklo ! Vyfotím své néžné části publika svůj dnešní outfit :P. Samozřejmě kluci si počíst můžou taky, kde to žijem :D. Musím vás ale upozornit, že se rozhodně neoblékám tak, aby na mě lidi nemohli zírat. Právě naopak. Je mi fuk zaostalost České republiky a chodím v tom, v čem se cítím dobře, sexy a co mám ráda. Takže jo, většinou na mě baby čumí jak kdyby spadly z jahody, ale who cares? Zkuste si někdy vzít prostě svoje oblíbené oblečení a kašlete na stereotyp naší země. Kdybyste se extravagatně oblíkli kdekoli jinde, ať už by to byl Londýn, Barca nebo NY, nikdo by si o vás nepomyslel nic špatného. Možná právě naopak - máte style. A proto se fakt nebojím si oblíkat jedny z mých mnoha heels a různé další blbůstky, protože je to prostě moje tělo a můj vzhled a já ČR probojuju k pokročilejším zítřkům ! :D


Dobrá věc na spoustě mého oblečení je, že nikdy nestojí přespříliš peněž. Miluju ebay, a už jsem nakoupila v aukcích a jiných obchodech kdejaký kousek. Samozřejmě, pokud si vydělám a mám dost peněz, strašně ráda nakupuju v kamenných obchodech a miluju tzv. "designer clothes".


Outfit
leopardí overal - cca 300,- z Anglie
heels - cca 300,- z Aukra
náhrdelník - cca 200,- Claire's
náramek - cca 150,- Luxury Eshop




Líčení
stíny - Claire's cosmetics, eyeshadow, ombré á paupiéres
řasenka - Alverde, false lashes
makeup - Avon, ideal shade, ivory
pudr - Sephora, clair light 20
lesk na rty - Supershine lip gloss
vlasy natočené Rowentou elite




8 comments:

  1. vypadají lacině...

    ReplyDelete
  2. Jsi užasná :-)

    ReplyDelete
  3. Jo tak tohle se mi líbí, konečně taky něco about fashion :))

    ReplyDelete
  4. :O Wiqi ukázal tetování (doufam ze to na tý ruce je tetování) :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo je :D. Už ho má tak měsíc :-).

      Delete
  5. Obdivuji tě :) Málo peněz za hodně muziky :)

    ReplyDelete
  6. ta vodnice vzadu ♥♥
    Jimmyk

    ReplyDelete