Christmas gifts:

[Campus Party] Volňásky do kinča na Elysium a Xbox One

Každý den, co tu strávím, mě něčím překvapí. A to v dobrém slova smyslu :-). Myslela jsem si, že už to nemůže být lepší, když jsem se sem dostala prakticky zadarmo, je to v Londýně a je to nerdská záležitost. Ale může a taky je to lepší, než jsem kdykoliv mohla očekávat :33.

Včera i dneska jsme věnovali několik hodin různým přednáškám a workshopům, které tady běží a nelituju jediné minuty. Asi nejlepší přednášku měl zatím velký a mocný Alex "Sandy" Pentland, který mluvil o důležitosti, ale taky o nebezpečnosti veškerých dat, která jsou přístupná na internetu, a která my sami tvoříme. Díky němu jsem dostala i skvělý nápad na bakalářku, takže zase - +1 pro CP :-).
Dále tady měli svoje semináře lidé jako David Rowan, Vint Cerf a spoustu dalších menších i větších jmen, a tito lidé mluvili opravdu o všem, co vás napadne. Slyšeli jsme speech na téma Steampunk, 3D printing nebo taky představení projektu ViziCities a všechno bylo neskutečně zajímavé.

Krom všech možných přednášek si taky můžete yyzkoušet řadu nových tech věcí, mobilů apod. a upřímně jsem se tady zamilovala do nových Xperií, např. do Xperie SP (možná i proto, že mi ten phone představovala fakt hezká slečna s neskutečně sexy akcentem :D). Pak si tu samozřejmě můžete ošahat Windows tablety, konzole a co nás nejvíc překvapilo...

....Xbox One.

Jep, mají tady na vyzkoušení tuhle novou vyhejtovanou vymoženost, co vypadá jako gramofon. A byla to pecka :D. Zahráli jsme si s Wiqim něco, co dost blízce připomínalo Mortal Kombat (a porazila jsem ho, bwahahaha). Hate all you want, it is epic.

Jo a mají tu i Oculus Rift :D.

Mimochodem je tu taky stánek, u kterého prostě nechápete. Jmenuje se Powa a můžete si u něj vyzkoušet různé "hry". A ne hry jako hry, ale "hry" ve kterých se snažíte myslí pohnout míčkem do dírky apod. Výborná věc :D.

Samozřejmě, že za váma taky jednou za čas příjde nějaký propagátor nějakého gigantu, jako třeba Mrkvosoftu, a chce po vás vyplnit různé ankety apod. Je fajn to udělat, zrovna od Microsofťáků jsme dostali glow sticks a sluneční brýle :D. Od O2 si můžete vzít reklamní tašky a výborné sušenky a nebo taky free slushies a od Powa máte antistresové míčky. Všechno tady má svůj smysl a všechno stojí za to si vyzkoušet. I se třeba zapsat k nově začínajícím společnostem, které nabírají nové IT duše do prací.

A zatím asi nejlepší dárek, který jsme tu dostali od samotné Campus Party, byly free vstupenky do kina na Elysium. Přiběhli jsme pro ně a byli už poslední dvě :3 (jedna vstupenka normálně stojí 10 liber). Film nic moc, ale byla tam Jodie Foster, takže whatever.

Ani nejde napsat, co všecko se tu děje a jak je to úžasný. Teďka jsem třeba odběhla si zatancovat s ostatníma Gangnam Style :D. Jinak už jsem začala točit i nějaké záběry na vlog, aby to nebyla jen fůra fotek a textu :3.

A taky určitě uděláme stream pokec o CP :-). Těště se.

xxo




0 comments: