Christmas gifts:

[Campus Party] Díky ThinkBig !

Yep, od včerejška eta od 11am už jsem (trošku bohužel) zase zpět doma z Campus Party a fakt. se. mi. stýská. Byla to nezapomenutelná zkušenost a doufám, že se mi třeba zase příští rok povede se tam juknout (podle všeho by měla být další CP v USA, tak uvidíme :3).

Cesta zpět mi přišla o dost "příjemnější", dokonce se mi i podařilo trošku spát, možná i proto, že jsem byla mega vyčerpaná ze všech blbinek, co jsme tam prováděli. Je ale fakt, že jsem byla ráda za svojí princeznovskou postel a dneska se mi z ní málem nepodařilo vstát a taky nám maminka uvařila epesní rajskou polívku a takovou si prostě v Anglii neuvaříte :3.

Jinak bych strašně ráda poděkovala ThinkBigářům, kteří mi tuto příležitost vůbec zprostředkovali a i přímo na místě pro nás měli spoustu úžasných aktivit, soutěží a free smoothies. Bez ThinkBig bych pomalu ani nevěděla, že něco jako Campus Party existuje a už vůbec bych se tam nemohla podívat a užít si prostě dokonalý Londýn, spoustu geniálních osobností, skvělých workshopů a spoustu dalšího. Jen a jen díky nim jsem si vyzkoušela nový Xbox One, viděla svoje přátelé po uherském roku a byla tam, kam vlastně patřím a kam se jednou na gazilion procent přestěhuju. Takže díky ThinkBig, díky O2, díky všem, co pořádali Campus Party, protože to bylo neskutečné a nemůžu se dočkat na další edici. A pro všechny z vás, kdo přemýšlíte o tom, že byste se CP taky někdy zúčastnili, tak nepřemýšlejte a udělejte to, protože prostě není čeho litovat a je to dokonalost.

Samozřejmě jsme s Wiqim nafotili milion fotek a všechny si je můžete prohlédnout zde. A jak už jsem slíbila, chystám vlog se sestřihem videí, které jsme v Londýně natočili.
Krom toho teda už oficiálně oznamuju :3, že zítra 10. 9. bude streamový pokec právě o CP a vůbec o prázdninách a o prvních dnech vašich škol. Přijďte na můj twitch v 17:00 (to už byste snad mohli být ze školy zpět :P) a pochillujem.

xxo



1 comment: